» O uczelni » Jak zbudować Strategię Sprzedaży Miedzynarodowej - teoria vs praktyka
28.02.2017
News

Jak zbudować Strategię Sprzedaży Miedzynarodowej - teoria vs praktyka

Partner Spotkania

 

 

Podczas wystąpienia Marcina Gralewskiego oraz Uli Nairne:

  • będziesz miał okazje poznać  praktyczne sposób rozwoju sprzedaży na rynkach zagranicznych.
  • dowiesz się o czym należy pamiętać podczas przygotowania produktu do sprzedaży w eksporcie. 
  • uzyskasz odpowiedź na pytanie czy warto ponosić koszty dla wspierających działań marketingowych.
  • będziesz mógł ocenić jakie ryzyka należy wziąć pod uwagę aby ominąć biznesowe pułapki. 

 

Ponadto uzyskasz odpowiedzi na pytania:

  • jak zorganizować efektywny zespół sprzedaży eksportowej ?
  • jakie rynki warto rozważyć poza starym kontynentem ?
  • w jaki sposób odnaleźć swoją pozycję rynkową ?
  • jak zbudować skuteczną siatkę sprzedaży ?
  • na jakie wsparcie można liczyć prowadząc biznes poza własnym rynkiem ?

 


 

Termin: 28.02.2017 (wtorek)

Godziny: 18:00 Networking prowadzony przez Grzegorza Turniaka

            18:30 Prezentacja Marcina Gralewskiego oraz Uli Nairne

         20:00 Networking

Miejsce: Aula Leona Koźmińskiego  

 

Sesja pozytywnych relacji podczas rejestracji.

Konferencje i wydarzenia biznesowe są zarówno źródłem wiedzy jawnej, prezentowanej przez prelegentów, jak i okazją do wymiany doświadczeń uczestników. Dlatego też zapraszamy Państwa do aktywnego udziału w specjalnie zorganizowanej sesji mającej na celu wzajemne przełamanie lodów i poznanie się. Wspólnie z ekspertem networkingu, Grzegorzem Turniakiem, przygotowaliśmy dla Państwa sesję pozytywnych relacji, dzięki której będą Państwo mogli w pełni wykorzystać spędzony czas.

 

PRELEGENCI:

 

MARCIN GRALEWSKI - przez dłuższy czas związany z Grupą ORLEN jako Prezes Zarządu spółki ORLEN Oil, lidera w produkcji i dystrybucji środków smarnych w Polsce. Jest również członkiem Rady Nadzorczej czeskiej spółki Paramo, producenta środków smarnych. Posiada ponad 20 letnie w obszarze zarządzania, sprzedaży oraz prowadzeniu projektów biznesowych, m.in. w branży telekomunikacyjnej. 

Swoją karierę zawodową rozpoczynał w spółkach takich jak Alcatel, Exatel. Od 2004 roku pracował jako Dyrektor Biura Sprzedaży Usług Telekomunikacyjnych w firmie Emitel, gdzie następnie pełnił funkcję Dyrektora Pionu Sprzedaży. Swoje kompetencje rozwijał, pracując również jako Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w międzynarodowej korporacji Iron Mountain. Jest absolwentem Politechniki Poznańskiej oraz Akademii im. Leona Koźmińskiego na kierunku Psychologia Biznesu. W 2013 roku ukończył studia Executive MBA Akademii Leona Koźmińskiego. 2015 roku uhonorowany statuetką Lwa Koźmińskiego w kategorii Menadżer.
Jest pasjonatem sportu, który stanowi dla niego niewyczerpane źródło inspiracji. Potrafi umiejętnie przełożyć doświadczenia i obserwacje ze świata sportu na mechanizmy sprzedaży.

 

 

Ula Nairne – EMBA, ekspert w ekspansji zagranicznej i wsparciu globalnej działalności inwestycyjnej firm. Dyrektor Konsultingu Globalnego w firmie doradczej w Liechtensteinie, pracuje z siecią ekspertów i konsultantów w ponad 100 krajach na świecie. Zarządza firmą rodzinną Nairne Ltd zajmującą się badaniami rynków, rozwojem gospodarczym i strategicznym oraz wspieraniem dużych inwestycji, klastrów technologicznych i Smart Cities głównie w Europie i Azji.

 

 

 

 

 GRZEGORZ TURNIAK - Inspirujący mówca. Niestrudzony orędownik i pasjonat idei networkingu. Mingling maven – poprowadził ponad 1000 sesji networkingowych dla przeszło 100.000 uczestników. W lutym 2006 wprowadził na rynek krajowy firmę BNI Polska. Od 2013 roku jest prezesem spółki szkoleniowo-doradczej Akademia Rekomendacji. Poprzednio: Prezes Jobpilot-monster Polska; HR Sector Sales Manager – SAP Polska; Managing Director – Neumann Management Institute; Dyrektor Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania.

 

Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej. Certyfikowany konsultant OD (OD Institute Ohio). Nauczyciel przedsiębiorczości (Babson College). Certyfikowany coach ICC (International Coaching Community). W latach 2003 członek Zarządu PSZK. W 2006 założył i do 2016 roku był prezesem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. 

 

 

 

Spotkanie dla Studentów i Absolwentów MBA
organizowane we współpracy ze Stowarzyszeniem MBA Inspire.

 

 

 

 

 

Kontakt z organizatorem:

Marta Krawczyńska

Specjalista ds.relacji z Absolwentami

tel: 22 519 22 74

mkrawczynska@kozminski.edu.pl