» Super Kategoria » Nie każdy od razu staje się Jamesem Bondem. Jak dopasować ofertę rozwojową do pracownika?
21.11.2016
News

Nie każdy od razu staje się Jamesem Bondem. Jak dopasować ofertę rozwojową do pracownika?

Co łączy Jamesa Bonda, jego wstrząśnięte niezmieszane martini oraz dostarczane mu zabawki przez ekscentrycznego naukowca Q z zamawianiem, projektowaniem i realizacją szkoleń dla pracowników firmy?

Otóż Bond wiedział, co zamawia. Badania pokazały, że wstrząśnięte martini było efektywniejsze w dezaktywacji nadtlenku wodoru niż mieszany drink, a oba były efektywniejsze niż czysty dżin lub wermut. Szkolenia natomiast zamawiamy i realizujemy w wersji „mieszanej”. Dlaczego tak się dzieje?

Tu przeczytasz cały artykuł.

 

Podziękowania dla Pani Ewy Walendy – Redaktor prowadzącej „Personel i Zarządzanie” za zgodę na udostępnienie artykułu.