» PL » 500 stron, 22 autorów, 20 obszarów współczesnego marketingu, czyli podręcznik „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka” pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka już dostępny w księgarniach.
09.05.2018
News

500 stron, 22 autorów, 20 obszarów współczesnego marketingu, czyli podręcznik „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka” pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka już dostępny w księgarniach.

"Przygotowując ten podręcznik chcieliśmy uniknąć odnoszenia się do bieżących danych rynkowych” –podkreśla Grzegorz Mazurek – „zamiast tego, skupiliśmy się na prezentacji narzędzi, procedur ich wykorzystywania w polskich realiach e-biznesowych, przez co wierzymy, że książka ma wartość długoterminową i realnie wspierającą rozwój wiedzy, kompetencji i umiejętności związanych z marketingiem internetowym.”

Największym walorem książki zdaniem jej redaktora jest to, że: „książka napisana jest przez grupę wybitnych ekspertów e-marketingu, co gwarantuje dogłębne i szczegółowe zaprezentowanie każdego obszaru e-marketingu”. Jak twierdzi prof. Mazurek „Autorzy podręcznika to nie tylko doświadczeni praktycy e-marketingu, ale równocześnie świetni dydaktycy, którzy od wielu lat prowadzą zajęcia na cieszących się wśród słuchaczy ogromną popularnością studiach podyplomowych z Marketingu internetowego w Akademii Leona Koźmińskiego.” 

Do grona Autorów podręcznika reprezentujących m.in. takie organizacje jak: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail, należą: Roman Bębenista, Bartosz Borowiec, Magdalena Daniłoś, Katarzyna Gawlik, Paweł Gruszecki, Michał Kot, Grzegorz Krzemień, Szymon Lisowski, Grzegorz Mazurek, Anna Miotk, Arkadiusz Miegoń, Dagmara Plata-Alf, Paweł Sala, Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński,  Wojciech Szymański, Jolanta Tkaczyk, Magdalena Tobiasz, Marta Ulman, Aleksander Winciorek, Tomasz Woźniak, Konrad Zach.

Książka jest elementem całego „ekosystemu digital” Akademii Leona Koźmińskiego, na który składają się m.in. Centrum Badań Cyfrowej Transformacji CYBERMAN, studia magisterskie w języku angielskim „Master in Digital Marketing”, studia magisterskie w języku polskim „Zarządzanie w Wirtualnym Środowisku”, studia podyplomowe: „Marketing Internetowy”, „Handel Elektroniczny”, „Cyfrowa Transformacja Biznesu”, „Menedżer Przemysłu 4.0”.

Blisko 500-stronicową pozycję,  przygotowaną przez 22 autorów pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z naszej Akademii wydano w kwietniu br. nakładem wydawnictwa Poltext. Podręcznik skierowany jest do dydaktyków, praktyków marketingu oraz do wszystkich chcących rozwijać swoje kompetencje w obszarze digital marketingu.

Dochód ze sprzedaży książki zostanie przeznaczony na cele charytatywne, w tym Fundację Koźmińskich, która aktywnie wspiera najzdolniejszych studentów ALK.