» Otwarte » Efektywne zarządzanie potencjałem zespołu / Positioning Your Team to Work at Their Natural Best
09.10.2018
Brak danych
News

Efektywne zarządzanie potencjałem zespołu / Positioning Your Team to Work at Their Natural Best

Drodzy Absolwenci i Przyjaciele ALK, 

Jak już wiecie, w naszej Akademii od 2004 roku istnieje Fundacja Koźmińskich, która jest wyrazem zaangażowania społeczności Koźmińskiego. Dzięki jej działalności poszerzamy krąg ludzi skupionych wokół naszej uczelni o osoby wybitnie utalentowane i wyjątkowe. Chcąc dać szansę większej ilości młodzieży na dobrą edukację, postanowiliśmy od tego roku, aby wydarzenia dla absolwentów i przyjaciół uczelni były płatne. Stanowić one będą cegiełki o wartości 50 zł, które w całości zasilą konto Fundacji Koźmińskich i tym samym wesprą najzdolniejszą młodzież Akademii Leona Koźmińskiego. 

Mamy nadzieję, że Wasz udział w spotkaniach będzie nie tylko kolejnym krokiem zawodowego rozwoju, ale również fundamentem w budowaniu przyszłości naszej młodzieży.

Dziękujemy, że z nami jesteście.

 

Efektywne zarządzanie potencjałem zespołu

Skuteczne i trwałe działania zespołu zależą od odpowiedniego zarządzania jego energią. Każdy uczestnik Twojego zespołu ma wielki potencjał, który powinien przekładać się na wydajność. Dowiedz się, jak odkryć naturalne, mocne strony Twoich ludzi, a następnie stwórz środowisko pracy, które pozwoli im się rozwijać. Spotkanie organizowane we współpracy z John Maxwell Team Poland. 

UWAGA! Spotkanie odbędzie się w języku angielskim z tłumaczeniem na język polski.

 

Termin: 9 października 2018 (wtorek) godzina 18.30.

Program
18:30 Networking
19:00 Część merytoryczna: John Griffin

Miejsce: UWAGA! Zmiana Sali! Aula B/17 (budynek B), ul. Jagiellońska 57/59, Akademia Leona Koźmińskiego

Koszt uczestnictwa: 50 PLN

 

 

Więcej o prowadzącym:

John Griffin jest utalentowanym międzynarodowym trenerem, mówcą i coachem. Obecnie pełni funkcję prezesa w Radzie Doradczej przy Prezydencie John Maxwell Team, nadzorując działania 20 000 trenerów tej organizacji, w 148 krajach na świecie. Jego firma, Griff Development, dostarcza usług szkoleniowych i coachingowych dla kadry menadżerskiej średnich i dużych przedsiębiorstw i organizacji. Jeden z projektów, realizowany jest obecnie na zlecenie stanu Północnej Dakoty.

Przez 17 lat doświadczenia w pracy, w środowisku firm  z listy Fortune 100 oraz jako założyciel trzech własnych przedsiębiorstw, John posiada szeroką, praktyczną wiedzę biznesową, dotyczącą wyzwań, które korporacje i mniejsze firmy muszą przezwyciężyć, aby zachować stabilność i konkurencyjność na rynku.

John Griffin jest absolwentem Uniwersytetu Stanowego Missisipi, w zakresie inżynierii przemysłowej (licencjat) oraz posiada tytuł magistra w dziedzinie przywództwa i zarządzania organizacjami na Uniwersytecie Concordia w Austin.

John mieszka w Austin wraz z żoną Antoinette, która jest jednocześnie jego partnerem biznesowym. Oboje działają aktywnie na rzecz swojej społeczności, zasiadając w zarządach wielu organizacji non-profit. Są członkami Izby handlowej Cedar Park.


Positioning Your Team to Work at Their Natural Best

Learn to manage your team’s energy for sustainable consistent performance. Each person on your team as well as your peers have great potential for higher performance. Learn how to discover their natural strengths and behaviours and then create a work environment that empowers them to thrive. The lecture will be delivered in cooperation with John Maxwell Team Poland.

The event will be held in English, with translation into Polish.

Date: 9 October 2018 (Tuesday) 6.30 p.m.

Program: 
18:30
Networking
19:00 Lecture: John Griffin

Venue: Aula B/17 (building B), ul. Jagiellońska 57/59, Akademia Leona Koźmińskiego

Participation fee: 50 PLN

 

 

 

John Griffin is a highly accomplished international coach, speaker, and facilitator. Currently serving as International President for the President’s Advisory Council of the John Maxwell Team, John oversees 20,000 coaches in 148 countries.  His company, Griff Development provides executive coaching and training for businesses ranging from 50 employees to larger organizations including the State of North Dakota.

With 17 years of experience in Fortune 100 companies and as founder of three companies, John has acquired a healthy business pulse on the many challenges that corporations and small businesses must conquer to remain healthy and competitive. 

John has a Bachelor’s degree in Industrial Engineering from Mississippi State University, and a Master’s degree in Leadership and Organization Management from Concordia University Austin.

John resides in Austin with his wife and business partner, Antoinette. They are members of the Cedar Park Chamber, and are active professionally in their community, having served on various non-profit boards of directors.