» Dla Studentów » Konferencja "Marketing Opportunities 2015"
25.05.2015
News

Konferencja "Marketing Opportunities 2015"

Naukowe Koło Marketingu "Kreatywni" wraz z Akademią Leona Koźmińskiego pragną Was zaprosić na konferencję "Marketing Opportunities 2015"

Kiedy: 25 maja 2015 godz. 15.00
Gdzie: Aula Główna ALK

Cel:
- Charakterystyka szerokiego pojęcia Marketingu,
- Przybliżenie studentom kluczowych zagadnień związanych z Marketingiem,
- Podzielenie się doświadczeniem osób pracujących w Marketingu,
- Zainspirowanie studentów dziedziną Marketingu,
- Wymiana poglądów dotyczących "Marketing Opportunities in 2015"

Konferencja „Marketing Opportunites 2015” jest wydarzeniem organizowanym przez STUDENTÓW DLA STUDENTÓW. Chcemy pokazać Wam możliwości dzisiejszego marketingu i zachęcić do własnego rozwoju w tym kierunku. Celem konferencji „Marketing Opportunities 2015” jest m.in. pogłębianie wiedzy na temat marketingu, a tym samym przedstawienie Wam obecnych możliwości jeśli chodzi o tę ścieżkę kariery.

Wydarzenie będzie składało się z DWÓCH CZĘŚCI:
I część - wystąpienia studentów Akademii Leona Koźmińskiego, którzy już działają w obszarze Marketingu (prowadząc własny biznes i/lub pracując w tym obszarze).

II część - wystąpienia doświadczonych prelegentów i ich spostrzeżenia po wieloletniej pracy w branży marketingowej.

Chcemy Was zainspirować i zmotywować do rozpoczęcia własnych działań!

Wkrótce podamy szczegółową agendę:)

Zapraszamy!

 

AGENDA:

1. Przywitanie gości , inauguracja wydarzenia przez Naukowe Koło Marketingu „Kreatywni”

2. Wystąpienie Darii Mohammad (studentka ALK) (15 minut)

3. Wystąpienie Grzegorza Borowego (student ALK) (20 minut)

4. Wystąpienie Benka Vafidisa (student ALK) (15 minut)

5. Wystąpienia Jerrego Domenico, CEO PAEE (Polish Academy of Excelendce and Emprowement) (30 minut)

6. Wystąpienie Nadezdy Prokopchenko (20 minut)
"Retail marketing in fashion industry"

Nadia Prokopchenko, absolwentka ALK - kierunek Zarządzanie w sektorach mody. Obecnie realizuje własny projekt - papierowy notes dla przedsiebiorców "monday. entrepreneur's notebook". Posiada kilkuletnie doświadczenie w branży odzieżowej, z czego ostatnie 3 lata w dziale Retail Brand Marketingu w firmie Nike.


Przerwa 5-10 minut


7. Piotr Hassine (20 minut)
„Digital Opportunities 2015”

Piotr Hassine (Managing Director MRM // McCANN w Polsce).
Przeszło 9 lat doświadczenia w branży marketingu internetowego.
Doświadczenie zdobywałem w agencjach: K2, Havas Worldiwde Warsaw i obecnie MRM // McCCANN. Pracowałem również w Wirtualnej Polsce oraz w dziale marketingu banku BNP Paribas.
W trakcie swojej kariery miałem okazję współpracować z wieloma markami, w tym między innymi z: nc+, Coca-Cola, Play, Peugeot, KFC, Pekao S.A, czy Sanofi-Aventis.
Projekty, przy których pracował, były nagradzane na różnych branżowych konkursach: Golden Drum, Effie, KTR, Media Trendy i IAB Creative Showcase.

8.    Wystąpienie Marcina Sebastiana Rogowskiego (20 minut)

Ekspert w obszarach sprzedaży,  negocjacji międzykulturowych i przywództwa. Przedsiębiorca, dyrektor zarządzający i główny trener innowacyjnej firmy szkoleniowej Ark - Skills Corporation™ ( www.ark-skills.com) , współpracującej z największymi korporacjami w Polsce. Więcej na www.marcinrogowski.com.

9.    Wystąpienie Anny Elesner (20 minut)
Proponowany temat: Outdoor w nowym wydaniu
Wstępny zarys planu:
- OOH + SMS
- OOH + WIFI
- OOH + QR/NFC
- OOH + Augmented Reality
- OOH + aplikacje mobilne i geolokalizacja
- OOH + media społecznościowe
- OOH + marketing wirusowy
- OOH - co dalej (drony, beacony)


Anna Elsner - absolwentka studiów podyplomowy na ALK o kierunku "Marketing Internetowy". Prywatnie i zawodowo związana z reklamą zewnętrzną. Interesują ją niestandardowe kampanie outdoorowe i ambientowe. Ciągle szuka nowych realizacji i inspiracji, a te ciekawsze opisuje na swoim blogu:www.whatelse.com.pl.

10.    Wystąpienie Justyny Piesiewicz (20 minut)
Prezes IABC/Poland
Komunikacja w biznesie

11.    Dyskusja nt. możliwości jakie daje marketing

12.    Zakończenie