» Studenci » Spotkanie z Jolantą Dudek, Prezes Zarządu Orange Customer Service
19.11.2014
News

Spotkanie z Jolantą Dudek, Prezes Zarządu Orange Customer Service

Jolanta Dudek ukończyła studia wyższe na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Śląskiego oraz studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Gospodarką Europejską, uzyskując dyplom francuskiej Ecole des Hautes Etudes Commerciales (HEC), Juy-en Josas, oraz Szkoły Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie. Jest również absolwentką studium podyplomowego Akademii Psychologii Przywództwa, Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Posiada doświadczenie jako Auditor Wiodący Systemu Zarządzania Jakością ISO 2002 (BSI) oraz jako Koordynator COPC® - Global Contact Center Excellence.

Karierę w branży telekomunikacyjnej rozpoczęła w 2000 roku w PTK Centertel sp. z o.o. na stanowiskach menadżerskich związanych z zarządzaniem obsługą Klientów Indywidualnych, biorąc udział w tworzeniu obsługi klientów sieci mobilnej „Idea”. W latach 2004-2010 pełniła funkcję Dyrektora Obsługi Klientów Biznesowych telefonii komórkowej sieci Orange. W październiku 2010 roku objęła stanowisko Dyrektora Obsługi Klientów Biznesowych w Orange Customer Service sp. z o.o. i w PTK Centertel sp. z o.o., odpowiadając za strategię, transformację i operacyjne uruchomienie kompleksowej obsługi klientów B2B Orange Polska w zakresie procesów i modeli operacyjnych dla produktów telefonii mobilnej, stacjonarnej, internetowej oraz ofert konwergentnych. Od listopada 2013 roku jest Prezesem Zarządu Orange Customer Service oraz Dyrektorem Wykonawczym ds. Obsługi Klientów w Orange Polska.