Projekty, w szczególności te wewnętrzne, organizacyjne, mają skutkować usprawnieniami w firmie, poprawą procesów lub danego obszaru biznesowego, unowocześnieniem czy wprowadzeniem nowych narzędzi etc. Z pewnością mają istotny...
Spośród 13,5 tysięca uczelni biznesowych na świecie „Financial Times” wskazuje dziś pierwszą setkę najlepiej kształcących na magisterskich studiach z zarządzania. Wśród nich są dwie uczelnie z Polski – Akademia Leona...
Autor: Nikolaj Kirov Partnerzy biznesowi są skoncentrowani na wynikach finansowych a to w większości firm automatycznie oznacza koncentracje na negocjowaniu ceny podczas rozmów biznesowych. Aby uniknąć koncentracji na...
Jednym z kluczowych zagadnień wzrostu firmy są wybory kształtujące organizację w przyszłości, czyli określenie tego, w jaki sposób chcemy rosnąć. Nie ma na to prostych recept. Menedżerowie mogą zdecydować się na wzrost...
Wiele firm po okresie początkowego dynamicznego wzrostu, zazwyczaj napędzanego energią i ideami założyciela, wchodzi w okres stagnacji. Taki stan może wynikać albo ze świadomie przyjętych założeń przedsiębiorcy (patrzącego na...
67 PROCENT MENADŻERÓW AWANSUJE OSOBY PODOBNE DO NICH SAMYCH*. TO PUŁAPKA. - Autorką tekstu jest Iwona Kokoszka, trener biznesu, coach ACC ICF, w ALK prowadzi szkolenie Zaangażowany zespół - jak utrzymać efektywność. Chcemy...
Uczenie jednych matematyki trwa krócej, niż innych. Kolejni są lepsi w pisaniu prac z polskiego, za to nie brylują w chemii i fizyce, a jeszcze inni odnoszą wybitne sukcesy sportowe, za to długie i uważne koncentrowanie się na...